ZETOR 25 S
Proč označení "S", protože zrovna tahle pětadvacítka je tak trochu jiná, speciální, ( úmyslně ), postavená mnou, pro sebe, pro zábavu, pro radost a srandu, a hlavně na ježďení po silnici, po svých, třeba na srazy a setkání, ale i jen tak - sportovně a ne jenom pro to, aby stála někde v garáži a byla stejná jako ostaní pětadvacítky, kde nejdůležitějším parametrem je míra originality toho či onoho a přitom ujetí i menší vzdálenosti by pro spoustu z nich bylo smrtelné...
Možná i proto, že se nejedná o čistokrevné "A", "K", "H" nebo dokonce "N", ale jako základ posloužilo ono "H" - Sadař 25, avšak převodovka má zpřevodování jako ono "N" ( 35 Km/h ), právě z důvodu ježdění větších vdálenosti po svých po silnici. Motor je seřízený jako ono "A" ( 1800 ot/min ), přední náprava "H" - Sadař 25 a zadní kola celoplechová, na nábojích jako ono "K", z důvodu, že sadař má zkrácené poloosy a právě náboje kol z "K" , ale o rozměru pneumatik jako ono "A".
Končím s písmenkováním, ale když může být pětadvacítka Agregační nebo Kultivační nebo dokonce z Hodonína, tak proč by třeba zrovna tahle moje nemohla být - Silniční, Speciální, Sportovní, jezdící po Svých na Srazy a Setkání, ale hlavně Svá a Super.